Kestävä alaselkä – fysioterapeutin 10 parasta liikettä

Tilaa: Kestävä alaselkä – Fysioterapeutin 10 parasta liikettä

Kysymme tätä, jotta emme lähetä esimerkiksi Lappiin liittyviä asioita, jos asut Helsingissä 🙂

Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Alaselkävaivoja ilmenee joskus lähes meillä jokaisella. Monella työ saattaa vaatia paikallaanoloa pidempiäkin aikoja kerrallaan ja joskus taas paikalleen vaan unohtuu aivan huomaamatta. Selkäkipujen syyt vaihtelevat, mutta yksi asia on kuitenkin varmaa. Selkä pitää monipuolisesta liikkeestä.

Olen koonnut 10 parasta liikettä edistämään alaselän hyvinvointia. Liikkeillä rakennat terveen alaselän, joka kestää sekä istumisen että liikkumisen kuormituksen. Liikkeillä saat ennaltahkäistyä alaselkävaivoja ja paketilla saat treenattua monipuolisesti keskivartaloa eri lihastyötavoilla. Suurin osa liikkeistä on suunniteltu tehtäväksi kuntosalilla ja voivat auttaa selkäkipujen kanssa, mutta yhtä lailla liikkeillä voi lisätä voimaa ja suorituskykyä. Yksilölliset ohjeet omaan tilanteeseesi saat fysioterapiavastaanotolla.

Terveisin Timo Vartiainen – fysioterapeutti, Moverest

Varaa aika

Nopea ja helppo nettiajanvaraus – katso vapaat ajat haluamallesi työntekijälle ja toimipisteelle

Siirry ajanvaraukseen

Tietosuoja- ja rekisteriseloste

Verkkokaupassa monipuoliset maksutavat