Kuntosaliharjoittelijan olkapää – Fysioterapeutin 10 parasta liikettä

Tilaa: Kuntosaliharjoittelijan olkapää – Fysioterapeutin 10 parasta liikettä

Kysymme tätä, jotta emme lähetä esimerkiksi Lappiin liittyviä asioita, jos asut Helsingissä 🙂

Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Olkapäävaivat ovat yksi yleisimmistä syistä tulla fysioterapiavastaanotolle. Usein taustalla on jokin liikuntaharrastus tai työtehtävä, jossa olkapää on alkanut oireilemaan. Olkapää kipeytyy usein kuntosalilla, mutta tämä ei suinkaan tarkoita, että voimaharjoittelu tekisi hallaa olkapäälle – päinvastoin! Kuntosalilla voi tehdä paljon liikkeitä, jotka tekevät olkapäälle hyvää.

Olen koonnut 10 parasta olkapääliikettä kuntosaliharjoittelijalle. Nämä sopivat olkapäävaivojen ennaltaehkäisyyn, mutta voivat auttaa myös oireilevan olkapään kanssa. Muistathan, etteivät liikkeet korvaa vastaanottokäyntiä. Jokainen olkapäävaiva on yksilöllinen, ja suosittelemme tulemaan fysioterapiaan.

Terveisin Johannes Peltonen – fysioterapeutti & PT, Moverest

Varaa aika

Nopea ja helppo nettiajanvaraus – katso vapaat ajat haluamallesi työntekijälle ja toimipisteelle

Siirry ajanvaraukseen

Tietosuoja- ja rekisteriseloste

Verkkokaupassa monipuoliset maksutavat